|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ksywa__93
G.O.O.D.
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:30, 13 Mar 2010 Temat postu: 28 marca 2010, 9:30, STALKER beta-testy Nadole |
|
|
Stalker BETA-TEST2 Nadole, 28.03.2010
W związku z przygotowywanym pełnowymiarowym scenariuszem przewidywanym na okres okołowakacyjny, chcemy zaprosić do udziału w beta-testach pewnych rozwiązań mechaniki gry.
Intro itd
Chcę zaznaczyć na samym wstępie, że zasady będą mogły być modyfikowane w trakcie rozgrywki. Bylibyśmy także bardzo wdzięczni za podpowiedzi i zastrzeżenia zgłaszane w trakcie rozgrywki. Nie zapewniamy, że będzie wszystko dograne dlatego osoby chętne na zwykłą j*bankę, mega zlot, dopieszczony milsim czy super zgrany scenariusz mogą być zawiedzione i w takim wypadku lepiej będzie, jak zrezygnują z udziału. Nie każdy ma obowiązek brać czynny udział, można po prostu posiedzieć w przygotowanym przez nas Barze i zjeść jakieś żarełko z grilla popijając złocistym napojem (we własnym zakresie).
Termin i lokalizacja
28 marca 2010, hotel Nadole.
Przyjazd na miejsce, odliczanie kulek na woreczki: 9:30
Odprawa, przypomnienie zasad, podział na grupy: 10:15
Start strzelanki: 10:30.
Czas trwania - do 6 godzin.
Zbiórka w Barze podsumowująca strzelankę: 16:30
Pakowanie, przebieranie, opuszczenie terenu: max 17:30
Stylizacja
W trakcie gry jest obowiązkowa stylizacja na jedną z trzech frakcji:
Wojsko: Oszpejowani, kompletne mundury z jednej "bajki", podział wewnątrz wojska wg. munduru na pododdziały
Bandyci: Cywilne ciuchy
Neutralni stalkerzy: Mieszanka Militarna + minimum stylizacji (maska pgaz itd)
Co do stalkerów, można się zasugerować naszymi sesjami zdjęciowymi:
[link widoczny dla zalogowanych]
Środek płatniczy
Środkiem płatniczym na strzelance są RUble. Będą przygotowane w rulonach po 500 RU i jest to najmniejszy nominał - nie wolno ich dzielić, wszystkie ceny będą dostosowane do tego nominału.
Artefakty
Scenariusz zakłada moduł ekonomiczny polegający na wyszukiwaniu artefaktów. Każdy z nich będzie wart 1000 RU. Będą to specjalnie oznakowane puszki po piwie, ukryte na terenie rozgrywki. UWAGA! Wojsko nie ma prawa szukać artefaktów - może je co najwyżej podnosić z ciał zabitych i dopiero wtedy może nimi handlować.
Zasady trafień
- Każdy uczestnik jest zobowiązany do posiadania czerwonej szmaty do oznaczania siebie jako martwej osoby.
- TRAFIENIE:
a) pierwsze trafienie: Osoba trafiona sygnalizuje trafienie krzycząc "dostałem" lub coś podobnego i kładzie się / kuca w miejscu trafienia, wyciąga broń nad głowę lub kładzie obok siebie (uwidaczniając, że jest trafiona) i zaczyna odliczanie okresu 1 minuty. w tym czasie każdy może ją okraść z artefaktów oraz pieniędzy (w tym - sojusznicy). Osoba trafiona ma wówczas obowiązek udostępnić artefakty i pieniądze. Taką osobę można będzie także uleczyć zawiązując jej na ramieniu bandaż (i znów - będzie to mógł zrobić każdy, także gracz z wrogiej frakcji, bandażem należącym do osoby trafionej lub opatrującej - bez znaczenia). Bandaż zostaje na takiej osobie aż do następnego trafienia, kiedy to osoba zostaje martwa. Jeśli w czasie 1 minuty nikt trafionej osoby nie uleczy,
również zostaje ona martwa i postępuje zgodnie z punktem b:
b) drugie trafienie: osoba sygnalizuje trafienie krzyczac "dostałem" itd, wyciąga czerwoną szmatę i umieszcza ją w widocznym miejscu na swoim ciele. Zostawia wszystkie swoje artefakty i pieniądze w miejscu gdzie dostała (ani metr bliżej, ani dalej, ani do rąk kolegi z oddziału). Jeśli nie będzie przeszkadzać innym w trakcie swojego powrotu na resp, może opuścić miejsce trafienia, najkrótszą drogą, bez zwiedzania, bez gadania itd.
- bandaże są dostępne u Barmana w Barze, koszt: 500 RU / 2 szt.
- Resp ma miejsce w Barze co 20 minut, Barman decyduje o czasie zejścia.
Zasady amunicji
Przelicznikiem ilości kulek jest SPEEDLOADER o pojemności 120 kulek. W przypadku midcapów/lowcapów sprawa jest dość oczywista, dla hicapów robimy następującą rzecz:
sypiemy kulki do hicapa, nakręcamy go, wysypujemy kulki ("winda" napełniona), ładujemy speedloadera do zbiornika. Dzięki temu unikniemy sprzeciwów ze strony marudów "a bo mi hicap nie podaje jak jest mało kulek".
- Każdy rozpoczynając grę ma narzucone następujące limity amunicji:
. . . broń automatyczna - 120 kulek
. . . snajpa / pistolet - 60 kulek
Można mieć broń główną + poboczną, wówczas broń poboczna, niezależnie od trybu automatycznego, ma limit amunicji 60 kulek, przykład:
a) Mamy MP5K - jest to nasza jedyna broń. Dostajemy 120 kulek.
b) Mamy AKSU oraz MP5K - AKSU jest naszą bronią główną, dostajemy do niego 150 kulek; MP5K jest naszą bronią poboczną, dostajemy do niej 60 kulek.
Frakcja wojskowa z racji ograniczeń przy zbieraniu artefaktów, otrzymują dwukrotność limitów, czyli odpowiednio 240 na broń automatyczną i 120 na pistolet/poboczną. Jeśli wojskowych będzie zbyt dużo, zostaną wprowadzone dodatkowe ograniczenia (na przykład obowiązek przeprowadzania patroli itd) dlatego prosiłbym o przybywanie raczej jako stalkerzy i bandyci.
Dodatkową amunicję można dokupić w Barze, porcje w woreczkach strunowych po 2 speedloadery kulek właściciela (będą podpisane, więc nie martwcie się, że ktoś wasze wykupi), w cenie 500 RU / woreczek.
Zasady - BAR
Bar będzie się mieścić na pierwszej wieży od głównego wejścia. Jest to SAFE-ZONE, zaczynając od klatki schodowej. Będzie to w konkretny sposób oznaczone, jeśli osoba wewnątrz tej strefy zostanie przypadkiem postrzelona, trafienie się nie liczy, lecz jeśli to było umyślne, a osoba strzelająca zostanie zidentyfikowana, zostanie ona ukarana utratą swojego "dobytku" i śmiercią oraz ostrzeżeniem - w przypadku powtórzenia incydentu może zostać wykluczona z gry (ale będzie mogła dalej miło spędzić czas w barze). Od drzwi do Baru można już zdjąć gogle, ale nie wcześniej. Oczywiście w momencie przejścia przez drzwi do wewnątrz Baru wszyscy mamy ustawiony SAFE na replikach, ale myślę, że to oczywistość.
Kampienie w okolicach dojścia do Baru jest ZABRONIONE - można oczywiście otworzyć ogień jak się natkną na siebie dwie grupy jednocześnie, ale zabronione jest czekanie na ofiary gdzieś na podejściu - proszę tutaj o podejście Fair Play, bo każdy z nas chciałby dobrze się bawić, a bardziej niż na fragi i punkty chcielibyśmy postawić na dobry klimat i miłą zabawę.
W Barze można zjeść coś ciepłego, co przyniesie każdy we własnym zakresie (w planach mamy postawienie tam małego grilla, nikt nie powinien się przyczepić, a będzie można się rozgrzać).
Dodatkowo, jak już wcześniej wspomniano, u Barmana można spieniężyć artefakty (1000RU/szt) (znalezione lub zagrabione komuś), oraz kupić bandaże (500RU/2szt) i amunicję (500RU/woreczek po 240 kul).
Jeśli padnie nam batka, rozwali się replika, znudzi nam się, zmarzniemy - możemy odwiedzić Bar i tam posiedzieć, pogadać itd. Tam też zostawiamy wszystkie bagaże, żeby nie trzeba było latać do samochodów - wszystkim będzie wygodniej.
I teraz dość istotna sprawa - alkohol. DOZWOLONY od lat 18, we własnym zakresie, pod jednym, bardzo istotnym warunkiem - nie strzelamy się już później. Jeśli po 3 godzinkach biegania stwierdzimy, że robimy koniec, możemy iść do Baru, usmażyć sobie jakieś kiełbaski czy karkóweczkę na grillu, wypić piwko i pogadać o pierdołach. Myślę, że to uczciwy układ, dlatego liczę, że WY również wykażecie się wyrozumiałością i nie będzie w tej dziedzinie nadużyć - w końcu ASG to elitarny sport i rozrywka dla odpowiedzialnych ludzi.
Zasady - cała reszta
- Limit wieku = UKOŃCZONE 16, wymagane glejty od rodziców z powodu niebezpieczeństw jakie czają się w Nadolu dla niepełnoletnich
- W każdej z frakcji będzie wyznaczony dowódca - jeden z organizatorów. Wszystkie wątpliwości, pytania, problemy -> GADAĆ Z NIM. Jego opinia w temacie jest ostateczna i niepodważalna, dlatego w razie spięć, lecieć do niego i uzgadniać.
- Gdyby zaszła potrzeba uzgodnienia czegoś istotnego i natychmiastowego, zostanie to zasygnalizowane - prawdopodobnie przez megafon, gwizdek lub trąbkę (taką jak na mecze). W przypadku usłyszenia takiego sygnału, należy powiadomić wszystkich o przerwie. Gromadzimy się w Barze, słuchamy czego trzeba i wracamy DO SZTABÓW naszych frakcji. O określonej godzinie rozpoczynamy dalej.
- Miejsce sztabu jest ustalone przez dowódcę i oznaczone skrzynią. W niej można przechowywać artefakty, amunicję, kasę - co się chce. Ten moduł mechaniki gry nie jest jeszcze do końca dopracowany, tak więc jeśli do dnia strzelanki nie uda nam się do końca uzgodnić sensowności wprowadzania tego rozwiązania, sztabów nie będzie.
Cele scenariusza
Celem jest zgromadzenie jak największej ilości pieniędzy przez frakcję.
W przypadku gdy będą sztaby, będzie to suma pieniędzy znajdującej się w skrzyni (i tylko pieniędzy, artefakty i amunicja nie są przeliczalne).
W przypadku, gdy ze sztabów zrezygnujemy, będzie to suma pieniędzy wszystkich członków frakcji jakie mają przy sobie (j.w., czyli tylko kasa).
Składka pieniężna
Jak widzicie, jest sporo do przygotowania, musimy załatwić dużo rzeczy, dlatego byłbym bardzo wdzięczny za wszystkie wpłaty na strzelance (do barmana), lub w dowolnym momencie (na moje konto bankowe, dane na PW). Jeśli każdy zrzuci się po tą 5-tkę, lub dyszkę, jak kto woli, my - organizatorzy - nie będziemy aż tak stratni, bo wątpię, żeby pokryło to nasze koszty. Gdyby jednak nastąpiła taka sytuacja, że uzbieramy więcej niż wydaliśmy, niewykorzystaną kasę spożytkujemy na następnych tego typu strzelankach, kupując materiały na przygotowanie artefaktów, anomalii, działających detektorów itd.
Jeśli ktoś chce jednak pomóc, a nie ma kasy, proszę o indywidualny kontakt ze mną przez PW. Będziemy potrzebować woreczki strunowe, grilla, jaskrawe farby w sprayu, węgiel, podpałkę, taśmę ostrzegawczą, pojemniki (najlepiej skrzynie drewniane lub metalowe) na sztaby, jakieś krzesełka do siedzenia, radio na fale średnie/długie na baterie, megafony, gwizdki lub syreny, stare koce do zbudowania siedzeń w Barze itd. Jeśli masz coś, co może się przydać = daj znać na PW.
----------------------
I jeszcze mały disclaimer na koniec - nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ewentualne wypadki, problemy, spory, uszkodzenia ciała oraz replik, mundurów i szpeju wszelakiego, powstałe w czasie przebywania na terenie strzelanki. Bawisz się na własną odpowiedzialność, a przyjeżdżając akceptujesz regulamin w powyższej postaci.
Zgłoszenia w postaci:
[ numer ] [ team ] [ nick ] [ niepełnoletność ] [ frakcja/frakcje (jeśli możemy ustylizować się na więcej niż jedną)] , przykładowo:
1. [ NAMera] Hindus (18+), Stalkerzy/Bandyci
2. [ GGS ] Punisher (16+), Bandyci
3. [ GGS ] Masix (16+), Bandyci/Stalkerzy
4. [ GGS ] Dembek (16+), Bandyci/Stalkerzy
5. [ GGS ] Stevo (16+), Bandyci
6. [ GGS ] Peacemaker (16+), Wojsko/Bandyci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rz.93
13PDS
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pakistan Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:44, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Nie no bez jaj, przecież to są zdjęcia Vtro. jeszcze tyle o nich nie wiemy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Robot
Administrator
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:15, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ja cały czas nie wiem czy dostanę replikę do tego czasu Trzeba załatwić transport jeśli ktoś był by chętny, bo jednak Nadole blisko nie jest. Ktoś wstępnie chce jechać, bo mogę zagadać z Gospodarkiem i Pawłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ksywa__93
G.O.O.D.
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:27, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ja oczywiście się piszę!!! Super akcja się szykuje.
G.O.O.D warto abyśmy ustalili jedną stylizację.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rz.93
13PDS
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pakistan Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:29, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
W KSYWY IMIENIU DODAJĘ FOTKĘ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartex
G.O.O.D.
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 17:08, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Kto by chciał to by zobaczył tą focie ale kit
Co do stylizacji proponuje wojsko. Mało jest ich na liście a i lubie siedzieć w mundurze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rz.93
13PDS
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pakistan Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:44, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
może nawet pojadę, ale jak już to się uszykuję na stalkera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ksywa__93
G.O.O.D.
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:52, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Czytałem, właśnie aby przychodzić głównie jako Stalkerzy i bandyci.
Wojsko i tak będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pego
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 23:51, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
zrąbanie z deka ja mam 16 dopiero rocznikowo ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rz.93
13PDS
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pakistan Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:33, 17 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
no to jedziesz. nie?..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Joker
G.O.O.D.
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:51, 17 Mar 2010 Temat postu: Re: 28 marca 2010, 9:30, STALKER beta-testy Nadole |
|
|
Ksywa__93 napisał: | Stalker BETA-TEST2 Nadole, 28.03.2010
Artefakty
Scenariusz zakłada moduł ekonomiczny polegający na wyszukiwaniu artefaktów. Każdy z nich będzie wart 1000 RU. Będą to specjalnie oznakowane puszki po piwie, ukryte na terenie rozgrywki.
Składka pieniężna
Gdyby jednak nastąpiła taka sytuacja, że uzbieramy więcej niż wydaliśmy, niewykorzystaną kasę spożytkujemy na następnych tego typu strzelankach, kupując materiały na przygotowanie artefaktów, anomalii, działających detektorów itd.
|
Hahaha xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartex
G.O.O.D.
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro 13:56, 17 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Serek będzie jechał z ojcem na 80% więc ma miejsca dla 3 osób
tak sie zlożyło że to będe ja robot i ksywa. Jeśli ktoś będzie zainteresowany wyjazdem musi sobie znaleźć transport. Niewiem jak to będzie z gospem ale chyba nie jedzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rz.93
13PDS
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pakistan Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:02, 17 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
ja se pojadę na rowerze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seras
G.O.O.D.
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:47, 17 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Gdzie sie trzeba wpisywać??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Robot
Administrator
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:50, 17 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Wpisujcie się w tym temacie. Jak będzie jakoś lepiej ustalone to wpiszę nas na odpowiednim forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
|
|
|